stress

Den stressen som är inuti mig just nu är inte att leka med... Min framtid hänger på andra människor som är segast i världen på att göra något och att ens höra av sig. :( Att inte kunna styra själv över utgången är hemskt och det känns som att man bara vill släppa allt, råna en bank och ta barnen och flytta till en paradis ö... Dock skulle så faila om jag skulle ens försöka råna en bank så jag skulle ju få sitta här i kalla Sverige och rutna i stället. Sen är det väl inga banker typ som har kontanter längre heller så där sket det sig. :/ Men min andra plan, att hitta en rik gamla gubbe med hjärtproblem och inga arvingar kanske jag ska grubbla mer på ^^ :D
 
Ja, vad ska man säga... Stress som sagt. blir ju inte mindre stressad när mitt ena troll gråter sig till söms (2timmar). Man känner sig som världens sämsta mamma och man vill bara låsa in sig i ett madrasserat rum och skrika :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0