avslag

Idag kom beslutet om min dispens ansökan. Jag fick avslag... Det var "för mycket poäng som fattades" Va fan, 5hp (1tenta!!!) Paniken som blev i mig när jag läste mailet går inte att beskriva. Jag kände verkligen hur det bara svartnade framför ögonen och jag kastade telefonen i bordet. Min värld rasade. Tankarna om jobb, pengar och så vidare susade förbi i mitt huvud... Sa till min lärare, underbara Johnny att jag var tvungen att gå till studievägledaren för att få någon ordning på min framtid och väl hos henne brast allt och jag bara började tok gråta.... Förklarade min sits att om jag inte får plugga minst 50% i höst så blir jag av med mitt jobb. Hon blev helt förtvivlad och sa att på måndag löser vi detta. Jag är nu på de lärarna som ska rätta min tenta med att de ska snabba sig på men de verkar måttligt roade... Om nu inte tentan hinner bli rättad så kommer vi iaf lösa det med att jag kommer att läsa om rörelsekursen och sedan läsa till någon annan kurs för att få ihop mina poäng. Älskar när det finns så hjälpsamma folk som denna studievägledaren. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0