2012

Ja nu var det ett tag sedan jag bloggade. Har hänt en del.
Under jul var vi uppe i Hälsingland. Julafton var vi hos min älskade svärmor och Lasse. Det var jätte mysigt med god mat och Kalle anka. :) Av svärmor och Lasse fick jag och Andreas en varsin One piece som jag ääääälskar såååå sjukt mycket. Och sen fick jag jätte fina tofflor av Malin och LarsErik. :) andreas fick en solcellsladdare till telefon m.m av dem. Den var häftig. :)
Juldagen var vi hemma hos mamma och pappa med hela min familj och det var en otroligt lugn jul och det var jätte skönt. :) jag och Emma satt på hörnet och skratta åt allt och väntade otåligt på att alla skulle äta upp sina äckliga sillar (vi äter bara typ korv och köttbullar hon och jag...)
I julklapp av mor och far fick jag senaste pirates filmen, pengar till mitt träningskort, en gelsadel till spinning cyklarna, proteinpulver och en bodyspray. :) Andreas fick 3st keramikknivar :)
Efter vi var klara med julfirandet så åkte vi vidare till Järvsö och firade Niclas födelsedag med att bada tunna och så. På kvällen/natten drog en storm in och när vi åkte hem (till ljusdal) vid tre på natten trodde jag att bilen skulle blåsa av vägen... Vi kom hem och det låg träd överallt så pappa, mamma och Andreas drog ut och började såga upp och dra bort träden. Själv låg man hemma och passa hundarna.
Dagen efter åkte vi och hälsa på hemma hos Ingemar och han hade fått ett par träd över garaget och firmabilen... Och ett av träden måste kommunen dit med kran för att få bort..

Ja, va hände sen då? Jo den 27e åkte vi hem och umgicks med Johan och den 28e flyttade vi honom från Danderyd till Enköping :)
Sen den 30e var vi till Stockholm med lite saker till LarsErik och hämtade våran nya bar i Danderyd.

Nyår firade vi här hemma hos oss med god mat och trevligt sällskap. :) till tolvslaget åkte vi in till torget men det blev så jobbigt för bobbo så våran lilla familj satt i bilen och kollade på fina fyrverkerier. Riktigt mysigt. :)

Nu är det den 4e januari och vad har jag då gjort det nya året? Jo jag har varit till arbetsförmedlingen och på måndag ska jag få träffa min arbetscoach. Sen har jag ansökt om a-kassa och varit till macken och Lelle har fått skrivit på lite papper. På onsdag nästa vecka ska jag även på en arbetsintervju. :)

Satte igång Babe igår och hon var väldigt pigg men det gick bra. Min lilla älsklings tös. :)

Nä nu får det här räcka för ett tag. Jobbigt att skriva när man skriver på telefon. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0