Stallhelg

Har stallhelg nu i helgen. Igår var det kallt när jag skulle rida så jag trodde jag skulle frysa ihjäl då jag mestadels bara kunde skritta.. Idag låter det som det stormar ute men är plusgrader så hoppas på en trevligare ridtur.
Och igår var jag nära på och skicka en av hästarna till Scan.. Självklart att han skulle hoppa omkring som en duracell kanin på extacy (ursäkta stavningen) när jag skulle ta in honom så han trassla in sig i tråden och sedan drog han rätt över mig så jag for ner i leran... Och självklart gick våran tvättmaskin sönder i fredags så jag kan inte tvätta mina lerinpackade kläder... Och två sekunder senare DÅ kom hans ägare... SUCK!!!
Idag hade jag sådan servis så jag slapp morgonfodra. :) så jag ska väl gå ner om typ en timme :)

Ps. -6kg på en och en halv vecka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0