16/12 2011

Jaha, då klagar Johan igen på att jag skriver för mycket på facebook och för lite på bloggen. Tror det är för att han så gärna vill följa min underbara blogg. ;) Så, vad har jag då gjort idag?? Jo först vaknade jag och var jäääääätte trött. Gjorde ingen form av träning igår så sov jätte dåligt i natt. Tänk att man kan bli träningsberoende så fort. :P Ja sen gick jag ner till stallet och red både Babe och Zingoalla. Mockade lite skit och sedan hem och pluggade då jag hade etikprov. Tror att det gick ganska bra. :) Klockan tre hade jag tid på A3 för att gå igenom maskinerna och göra upp ett träningsprogram. Det var jobbigt men kul. Imorgon blir det spinning och eventuell ridning. :) Sen var vi iväg och kollade på en lägenhet. Näst intill kär!!! Den var jätte fin och jätte stor. :) Men inget badkar. :/ Nu sitter jag och Bobbsan och kollar big daddy. Den är såååå bra. Ungen är såååå söt. :) Någon som har lust komma med mörk choklad till mig? 70% med mint tack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0