semester

Imorgon åker jag och min älskade Andreas Tirén till spanien i en vecka för lite semester :)
Är lite orolig för flygningen då jag har lite ont i mina öron... :( Jag hoppas verkligen att jag inte får mer ont i dom för då kommer jag att döda någon.

Idag blir det packa, gosa med katten, köpa en bok som jag kan läsa på planet och så ska jag ut till stallet. Jobbigt bara att det är typ mellan 20 och 25 minus grader ute :(

Just nu ligger katten här med mig vid datorn och är jätte gosig. Hon kommer att bli galen när vi är borta så länge och när vi kommer hem kommer hon att vara såååå gosig sjuk. Hoppas att Sparrenholt kan stanna och gosa med henne någon av dagarna när han ändå är här och kollar till henne.



XoXo Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0