mariekex med smörkräm

Idag har jag varit i stallet ett tag och gosat med Räkan och sedan red jag. Anna var även där så vi snacka en massa. :)
Sen när jag kom hem så var Poison så gose sjuk så hälften vore nog. Hon har legat och sovit i mitt knä hela kvällen.

Älsklingen och jag lagade väldigt god mat idag. :) Strimlat kött, gräddsås och ugnspotatis. Mums. :P
Sen till efterrätt blev det mariekex med smörkröm med chokladsmak. :) Ännu mera mums. ;)


Imorgon börjar jag jobba igen efter en och en halv veckas ledigt. Känns lite jobbigt men samtidigt skönt. Vet dock inte än vem jag jobbar med men det får jag se imorgon.
Älsklingen börjar även han jobba imorgon men han börjar lite tidigare än mig. Eller inte så lite tidigare heller med tanke på att han typ slutar när jag börjar. :P

Nä gott folk, nu ska jag och älsklingen krypa ner och sova annars kommer jag aldrig få upp honom imorgon.



XoXo Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0