2009

Ja då var år 2009 över. Vad har då hänt under detta år?

Januari: Nyhemkommen från tyskland, åkte raka vägen ner till skåne för att provjobba. Där träffade jag årets första finne. Fredrika Eskola. 

Februari: Åkte tillbaka till ljusdal från skåne. Bad Andreas dra åt helvete och aldrig mer höra av sig till mig. Fick jobb i örebro och flyttade dit. Där träffade jag årets andra finne. Jenny Eskills. 

Mars: Kvar i örebro och gjorde galna upptåg med Jenny.

April: Samma som mars. Började prata med Andreas igen. Blev av med körkortet. 

Maj:  Samma som mars och april. Hälsade på Andreas i Enköping.

Juni: Flyttade från örebro till Andreas i enköping. Var med Andreas på släktträff i järvsö.

Juli: Jobbade som telefonförsäljare i uppsala. Var sjuk.

Augusti: Slutade jobba i uppsala och fick jobb i bålsta på shell 7/eleven. Där kom finne nummer tre och fyra in i bilden. KaisaMaria Parkkila och Maria Valio. Senare kom även finne nummer fem in i bilden. Kaisas syster Rebecca Parkkila. Jag och Andreas flyttade till större lägenhet i enköping. Skaffade katter.

September: Nadja fick en liten bäbis. Fick veta att Ella också skulle bli mamma. (detta kan även ha hänt i oktober, kommer inte riktigt ihåg...)

Oktober: Jag började rida en häst i enköping. Blev omfrågad att vara gudmor till Ellas bäbis.

November: Jobbade och red. Gjorde oss av med ena katten. Sjuk igen.

December: 6månader med Andreas. Snön kom. Fick veta att Ella ska få en liten pojke.


Mycket annat som också har hänt men som jag inte orkar skriva. Jag kan bara säga att det har varit ett händelsefullt år. Jag hoppas att detta år blir lite lugnare med en massa underbara stunder. :)

Det som är planerat inför det nya året är att den 7e januari åker jag och Andreas till spanien. Sen i slutet på januari, början på februari åker vi till ljusdal för att fira min 22års dag.
Sen den 29e maj ska Ella ploppa ut den lilla pojken. :)



XoXo Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN JAG DÅ?!!!! VARFÖR FÅR INTE JAG VARA MED I DITT LIV? / DIN ALLDELES EGNA SUPER PUDDING <3 saknar dig förövrigt!

2010-01-01 @ 23:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0