Helgen

Suck vad tröt jag är nu förtiden. Är mest psykiskt som jag blivit tröt men det gör ju att man inte orkar göra nå fysiskt heller. :(


Hoppade Patrik i fredags o sen igår igen. I fredags gick det väl sådär. Men han hoppade fint, bara att jag inte orkade hålla honom. Igår gick det bra tills han tappade en sko och blev lite halt. :( Men då har han fått stå inne idag och fått en massa pussar istället. :)

Presley fick gå ut på bete alldeles själv idag. Hela stora hagen för sig själv. Då kände han sig som en kung. :P
Råttigan och Puffen fick gå och göra snyggt brevid ridbanan idag iställe.


Gjorde ett nytt försök med att få Jenny svensk idag. Gick inge bra idag heller så jag kom på den as bra idén att hon skulle gifta sig med en svensk för att bli svensk medborgare. :P Så nu är vi på jakt efter en brudgum åt henne. ;)


Mamma och pappa var här lite i helgen. Pappa hade spelning i göteborg så dom mellanlandade här och hade bullar och saft med sig. :P Men bullarna har jag och Jenny redan tryckt i oss... :/
Det var mysigt att ha dom hit och se hur jag bor och jobbar. 



Kathi smsade idag också och undrade om jag kunde komma till tyskland nästa vecka och ta hand om Leopold i fem dagar då den nya nannyn skulle hem och fixa körkort då men eftersom Jenny troligtvis ska till tyskland då så kan inte jag åka någonstans utan måste vara här och ta hand om själv. Jag får lära Zeb att ta ut hästarna i hagarna och fodra. :P




XoXo Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0