nu har lyckan vänt :)

Jag och hjärtat har verkligen tur med det mesta just nu. :)
Först hade jag två arbetsintervjuer i torsadgs och i fredags fick jag reda på att jag fick bägge jobben. :P
Så på tisdag börjar jag jobba i uppsala. :)
Och på onsdag kväll kommer min underbara sambo hit och sover med mig. :) Och på torsdag ska han kolla på två större lägenheter till oss. :) Ska bli skönt med en större lägenhet.

Det värsta nu är att Andreas har semester. För det är så himla tomt här utan honom. :( jätte jobbigt att sova och allt. :(



Men enköping är mitt nya hem nu iallafall för alla som inte visste det. :) Mitt underbara hem med min underbara pojkvän. ;)


Tack Mysan för att jag fick åka med dig till ljusdal/järvsö i helgen.


XoXo Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0