den nya bloggen

Ja nu börjar jag på nytt med det här med bloggande och gör det med att göra en ny blogg. Dom som vill läsa min gamla kan göra det. Adressen är TheWhippingBitch.blogg.se

Ja, så vad ska jag då skiriva i min nya blogg?? Ska jag kanske skriva om att jag förlorade mitt jävla körkort igår?? Eller att en massa saker bara är piss??? Hmm, men vissa saker är ju faktis bra, men dessa glöms tyvärr när alla som pissiga sakerna kommer....

Jag var hemma i ljusdal förra helgen (påskhelgen). Det var väldigt trevligt men kunde ha varit trevligare om man hade haft mer tid och så. Hann inte hälsa på en enda av min bröder eller nå.. Men va fan, dom hälsar ju aldrig på mig så varför ska jag hälsa på dom?

Nä suck, nu ska jag sova innan jag skriver nå dumt och helt jävla emo. Hihi.



XoXo Rullan

Kommentarer
Postat av: Nadja

tjo, hörde ang körtkortet :/ tråkigt.

Vi kanske ska åka en sväng till Örebro i helgen, och hämta en bil ;D

2009-04-18 @ 19:18:05
URL: http://fallmammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0